...

„Pekelne Doly – 2017”

W 2016 roku, podziwiając przepiękne widoki z tarasu wieży ciśnień w Eberswalde (wycieczka „Cel: PRORA” 2016), wymyśliliśmy gdzie pojedziemy na kolejną wycieczkę: trójstyk granic Polska/Niemcy/Czechy.

Była to najciekawsza i najbogatsza w atrakcje turystyczne wycieczka zorganizowana przez

Poznańską Elitę Skuterową.

Planowanie i szczegółowa organizacja zajęła nam (MISIEK i Navigator) całą zimę ! Zdecydowanie więc, możemy uznać tą wycieczkę za dopiętą na ostatni guzik !

Planując początkowo mieliśmy mieć bazę w Bogatynii, ale po ustaleniu atrakcji do zwiedzania, by mieć wszędzie bliżej, padło na Czechy w miejscowości Ruzova. Naszą bazą na cztery noclegi został pensjonat „Pension u Stehliku”.

Poprowadziliśmy liczną osiemnastoosobową ekipę.

Zwiedziliśmy m.in.: zabytki Drezna, zabytkowy tramwaj i wieżę w Bad Schandau, fortecę Konigstein Fortress, ścieżkę nad skałami w Felsenburg Neurathen, urocze miasteczko Hrensko, zobaczyliśmy Pravcicką Branę, zamek i punkt widokowy w Ujściu Nad Łabą, podziwialiśmy Panską Skalę, zwiedziliśmy zamek na skale Slouphrad, zjedliśmy obiad w jaskini w Motoclubie Pekelne Doly, pojechaliśmy koleją wąskotorową z Żytawy do Oybin by zwiedzić klasztor na szczycie góry, byliśmy na Trójstyku Granic i wjechaliśmy na Górę Jested.

Zauroczeni przepięknymi widokami i trasami już wiemy, że odbędzie się kolejna wycieczka w te rejony – „Pekelne Doly III”…

Szczegóły na naszym forum: https: www.forum.pes.j.pl

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.